کد خبر: 143316076
تاریخ انتشار: سه شنبه 30 آبان 1396
خانه » ورزشی » اخبار فوتبال آنلاین » فغانی: تیم داوری ایران در جام جهانی خوب است/ تا آخرین روز برای قضاوت در روسیه می جنگم
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

داور بین المللی فوتبال ایران گفت: تیم داوری ایران خوب است و امیدوارم بتوانیم برای جام جهانی انتخاب شویم.

به گزارش چی 24 به نقل از اخبار فوتبال آنلاین:

به گزارش فوتبال آنلاین علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال کشورمان که قرار است چند روز دیگر به ابوظبی برود، درباره شرایطش بیان کرد: هفته آینده از شنبه تا چهارشنبه در ابوظبی یک دوره داوری برگزار می شود و آخر هفته به امارات می روم تا در کلاس ها حضور داشته باشم. برای نخستین بار است که 36 داور نهایی باید در کلاس ها حاضر شوند و امیدواریم تست‌های بدنی و قوانین را به خوبی پشت سر بگذاریم و حضوری موفق داشته باشم.

او افزود: در جام‌جهانی 2014 چهار تیم اصلی و یک تیم ذخیره حضور داشتند و فکر می کنم در این دوره هم از آسیا 4 تیم داوری ثابت و 2 ذخیره  باشند.  تا روز آخر تلاش می‌کنم تا یک تیم داوری اصلی از کشورمان در جام‌جهانی حضور داشته باشد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

فغانی ادامه داد: فیفا درصدد است تا برای ایجاد رقابت داوران  تا روز آخر، اسامی برگزیدگان را اعلام نکننپد و من هم یاد گرفتم تا روز آخر در شرایط ایده‌آل باشم تا به جام جهانی برسم.

داور بین المللی فوتبال کشورمان  در پایان گفت: من به همراه رضا سخندان و محمدرضا منصوری، تیم داوری ایران را تشکیل می دهیم و امیدوارم بتوانیم برای جام جهانی انتخاب شویم و قضاوت های خوبی هم انجام دهیم. تیم خوبی داریم و هدفمان قضاوت در روسیه است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین